IDE AZ ÁLTALATOK BEKÜLDÖTT QUAD TESZTEK FOGNAK BEKERÜLNI.
Ha ugyérzed, hogy te is szivesen irnál ilyen tesztet a gépedről, akkor ne habozz, ird meg és küld el nekünk a quadvilaga@lajt.hu ra.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arctic Cat 400 4x4 Manual
- 1 éves 1086 km
- Meghibásodás még nem volt
- Karbantartási költsége alacsony 12-13.000 FT/ alkalom
- Motor 400-as Suzuki
- Váltó 5+1, felező
- Fogyasztás 4.7-től a 10-ig terepviszonyoktól függően 
Tapasztalataim:
Megbízható, strapabíró jószág. Szerintem a 400-as motor bőven elég arra a célra amire használom ( túra, horgászat).
Sárral, hegyekkel vidáman megbirkózik, eddig a csörlőt csak mások kimentésére használtam. A váltogatást szokni kell, de nem zavaró sőt a motorfékkel nagyon jól lehet legurulni komolyabb dombokról is fékezés nélkül.
Negatív dolog:
A hátsó fék alapban kicsit gyenge, de ha az elsővel együtt használod, komoly a fékhatás.
Has magassága miatt oldalmenetben figyelni kell könnyen borul, viszont komoly akadályokat is simán átlép. 
Márkakereskedő:
Nekem még nem volt gondom velük.
Hát röviden ennyi.
Üdvözlettel: Klima Tamás.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Polaris Sportsman 500 HO
- 4 éves 12000 km
- Meghibásodás:
-kopó alkatrészek cseréje(gömbfej,kardánkereszt,szíj 2x,izzó,fékbetétek) : 78.000
-gyűrűcsere 11500 km után saját hibából: 108.000
-kötelező szerviz, olajcserék,2x/év : 112.000
- Karbantartási költség/4 év összesen: 298.000≈25 ft/km
- Motor 500 cm3, egyhengeres, négyütemű
- Váltó full automata, H L N R P, felezős


- Fogyasztás : 10-16 liter használattól függően
+ : + brutálisan finom futómű
+ kényelem
+ kulturált használat mellett100 % megbízhatóság
+ Lock & Ride System, rengeteg tartozék
+ tényleges 4 x 4 hajtás, ultimátum nélkül
+ nagy has magasság, hosszú rugó utak
+ EBS
-- : - drága tartozékok
- magas fogyasztás (valamit valamiért)
- több szervízigény
Szervízről: jó raktárkészlet, akadozó szervízháttér, abszolút segítőkész partner. Bár a generál munkálatai elhúzódtak,
cseregépet biztosított a forgalmazó. Ezzel csökkentve elvonási tüneteimet.
Mindent összevetve megbízható, nem csendes társ, kezes bárány amikor kell, vadállat mikor akarom, jól kezelhető. Igen örülök, hogy volt lehetőségem egy ilyen csodát megszereznem anno. Az egész családnak tudott örömet szerezni, amellett a munkámban óriási segítséget nyújt. Ha netán cserélek egyszer, mivel hűséges típus vagyok, és nagyon megszerettem, csakis Polaris lesz az utód.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki Kingquad 450AXI 4X4
Kotreba (véleméye)

2008 tavaszán megváltam hőn szeretett ozimtól és megvettem a 450-es Kingquadot. Először nagyon féltem hogy a 450-es motor gyenge lesz a 750es szerkezetéhez ami 273kg de ebben kellemesen csalódtam.! A gép fél éve van nálam, 2600km van benne (nem akármilyen) aki ismer az tudja hogy nem kimélem és mivel Trophy versenyeken is használom igy még egyszer akkora terhelésnek van kitéve. Ennek ellenére soha semmi hiba nem jelentkezett.! Eddig csak kopó alkatrészeket kellett cserélni. A gép maga nem igényes bár azért érdemes odafigyelni rá mert megérdemli….
Fentartása nem mondom hogy olcsó de viszont nem is drága.
Kötelező szerviz eddig- olaj, olajszűrő, fékbetétek.
Karbantartás összege összesen a fél évre 80000ft

A motor ami benne található az 450-es egyhengeres, négyütemű, injektoros.
Váltó full automata L-felező, H, N, R, ami nagyon jól kapcsolható
Fogyasztása az elején egy picit meg ilyesztett mert kb 1000km-ig meglepően sokat fogyasztott, néha elérte a 16l-es fogyasztást, igaz külömböző körülmények között használtam pl Romániai túrákon. De mind ez olyan 1200km körül kezdett szépen helyreállni és mostanára elértem a 8-9l fogyasztást és csak ritkán érem el a 11-12l-t.

A kényelemre nincs panaszom nekem nagyon bejön. Amin viszont változtathatnának az a futómű első része mert az még szerintem nem tökéletes. De tapasztalattal ez is legyőzhető
- kultúrált és néha durva használat mellett is 100%-ig megbizható.
- Kis helyen is könnyen megfordul a jól elforditható kormány miatt
- 4x4 hajtás + difizár
- 4x4 felezőben bárhol felmegy, sárral hegyekkel könnyen megbirkózik
- A motorfék 4x4 felezőben nagyon jó és biztonságos ereszkedést nyújt

- hajlékony és nem törékeny idomok jól tűrik az elakadásokat, kisebb borulásokat
- a magamfajta puhányoknak fejlesztett ülésben hivatalosan egy, valójában két fenék süppedhet, párnázat kitűnő
- világitás jó
- közepes féktulajdonságok

Mindent összevéve meg vagyok elégedve a géppel, soha nem hagyott cserben sehol igy jó barátként küzdünk együtt a versenyeken és vágunk át Románia hegyein.. Nos hát röviden ennyi….
Üdv. Fekete Bálint /Kotreba-Körte-Kis nigger/
|